Thursday, 28 October 2010

ASSIGMENT KE-6

Amanah yang diberi telah saya laksanakan dengan sebaik mungkin. Kalau ada kekurangan harap ditegur supaya dapat saya perbaiki mana yang kurang. Terima kasih kepada kekawan yang Nang saya. TQ.


15 comments:

nizam omar said...

dah buat assigment 6 dah...cepat betul..saya tengok ada yang tak cukup ni..apa pun mekasih kerana siapkan..nanti jangan lupa cari mana member2 yang xda tu ye..kang diorang undi keluar..mcm tv reality pulak..hehehe.

nizam omar said...

opss...hari ni buzy ye..singgah sebentar untk bagi tahu yang saya ada post terbaru..

Jangan Terlalu Susah Hati

Masrom said...

i ade la,, i like it... mekasih

nizam omar said...

singgah lagi...erm..buzy ye..apa kata kalau susah hati..amalkan sembahyang sunat duha...kita tarik rezeki dari allah,kita usaha dan ikhtiar..

Norulhuda Sarbangi said...

Nun ada la ^_^..suke2!!! g kat post assignment 6 Nun dah tukar pix len..kali ni hampir semua ada ^_^

farah nordin said...

saya ade laa.... mekasih...chumill2

~daknakaltomey~ said...

daktomey x de niey :(
x jmp pakcik dlm innit la...

nizam omar said...

daknakaltomey saya pun tak jumpa..nyorok kat mana ye...

Allah SWT telah menyembunyikan enam pekara

nettiara said...

Nenek tgk betul2, mtg2la kita ni pakcik, tak nampak ya. Pakcik nampak nenek berlegar2 kt innit...he5..

Mama Glam 4 Lil One said...

salam, sori lmbt follow u.. mamaG br jer lawat netT ni.. wah, produktif btl geng kita ni kan.. huhuhu

Norulhuda Sarbangi said...

daknakaltomey kat innit = mz_riz

nizam omar said...

sibuk ke hari ni?..
Allah SWT telah menyembunyikan enam pekara

~daknakaltomey~ said...

Nizam omar sy da jmp. yg Mz_Rizz tu la sy. de sape thu mcm mne nk tuka nme kat nuffnang tu

Masrom said...

sudah tukar kulit kaa...nice... sori ye busy minggu ni..

nettiara said...

@Masrom, Bukan tukar kulit, ada pakai makeup sikit la...he..he..he..

MAI JOINT MY RED EYES