Wednesday, 3 November 2010

ENSIKLOPEDIA KEPUTUSAN PILIHAN RAYA UMUM

Ensiklopedia Keputusan Pilihan Raya Umum, Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) 1959 hingga 2004. Keluaran yang pertama dalam sejarah penerbitan di Malaysia. Disusun dan disemak secara terperinci oleh pelbagai pihak.
  • Memaparkan kesemua fakta terperinci senarai kerusi, calon-calon yang bertanding dan semua keputusan undi.
  • Fakta bagaimana pilihan raya mempengaruhi iklim politik tanah air, perubahan demografi pengundi dan pemecahan kawasan pilihan raya yang sentiasa berubah.
  • Pelbagai persoalan ' Apa dan Mengapa', 'Siapa dan Di mana', serta 'Bila dan Bagaimana' terjawab dengan membaca dan merujuk ensiklopedia ini.
  • Sangat sesuai dijadikan rujukan oleh pengkaji dan penganalisa sosiopolitik.
  • Rujukan para pelajar menengah dan siswa-siswi di pusat pengajian tinggi (IPTA & IPTS).


Ensiklopedia ini mengandungi 5 jilid dan dijual dengan harga RM 1,280.00 per set.
Pesanan boleh dibuat dengan bayaran tunai atau pesanan kerajaan.
Pertanyaan lanjut sila hubungi :





NetTiara Sendirian Berhad
Tel : 013-6463 744
E-mail : nettiara.sb@gmail.com

18 comments:

nizam omar said...

ensiklopedia yang menarik dan hebat.jangan lepaskan peluang ini.sebelum kehabisan stok.

nettiara said...

Tima kasih tlg promote kt kekawan.

Norulhuda Sarbangi said...

Bagus juga ni...library2 universiti should have this as resources to their student...to their lecturer also...eh ye kew? betul ke aku nih? Nun tak mampu la nk beli tolong promote leh la :P

nizam omar said...

tengok aktiviti blog kat sini..

nizam omar said...

mana orang lain ni..?
Kita Umpana Pinggan

nizam omar said...

Sila kekalkan komen di blog member

~daknakaltomey~ said...

mane hero kt niey??? da lme dia x update blog

nizam omar said...

jalan2 pepagi kat sini.jom blog jogging.buang peluh.heehehe

nizam omar said...

jom try detok..pastikan yang asli..hehehe

nizam omar said...

jom try detok..pastikan yang asli..hehehe

~daknakaltomey~ said...

jln2 kat sini gak

nizam omar said...

pagi2 jalan2 kat blog nettiara...kabare wak?waras?
klik kat sini ye ke blog saya

Mama Glam 4 Lil One said...

tebalnya bukuuuu...

Mama Glam 4 Lil One said...

enchek Net, nak mohon wat promote psl buku ni kat blog mamaG n facebook, bley?.. bkn pa, mamaG rasa buku ni macam ok jer.. yela kan, kt facebook tu ramai gak kwn2 mamaG yg kerja gomen, kut2 tersangkut nk beli.. kalau ok, bgtau mamaG kt blog mamaG, ok.. kira, side effectnya, leh jd side promosi la kan.. huhu

nizam omar said...

sorry datang lewat..buzy kerja.tingkatkan trafik..Kepimpinan melalui tauladan..heheheh

Norulhuda Sarbangi said...

jln2 cari mkn...ceh mana de makan kt sini...buku adalah...hm...En.Nettiara leh kongsi tak kesan kebaikan kalo mkn Evergreen Centella...produk HPA tu..dengarnya killer product selain Radix..mai secawan.. ^^

nizam omar said...

sibuk bebenor bisnesman kita ni...Teruskan usaha.Apa kata buat domain sendiri untu jual ensiklopedia.baru lah mcm profesional.heheheh..setahun cuma bayar rm10.00 aje..
www.NetTiara.com
gempak habis...heheheh

Masrom said...

btul kate boss tu... klau untung leh belanje kengkawan

MAI JOINT MY RED EYES